2011-05-26 fina Moonshine

Nu när tävlingssäsongen i dressyren i slut kommer jag antagligen inte rida Tjavs något mer.
Idag red jag min fina Moonshine och det var galet roligt.
Det är jättesvårt att få henne att vinkla bakbenen så jag kämpade hela lektionen med det och det gick galet bra! Hon tyckte det var jättejobbigt(Och jag med, jag höll på att döööö!) och stretade emot ibland men sen accepeterade hon det och hon började gå riktigt bra. Men trots att det gick bättre och bättre höll jag på och dö för jag var tvungen att rida varje steg och varje sekund! Men det gav ju verkligen resultat! Är jättenöjd med lektionen, känns som jag hittade henne bättre och att vi kom ett steg längre i vår utveckling tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0