2011-05-19 Tjavs

Idag var sista träningen på Tjavs innan tävlingen som är på söndag!
Lektionen gick bra, han kändes lite trött men ändå rätt fin och jobbade rätt bra hela tiden. Efter lektionen red jag och Amanda igenom programmet och då gick det mindre bra. Han hade slut på krafter och mina började ta slut dem med, kändes lite slarvigt och så genom programmet.
Hans längning blev bra och jag verkligen satsade, även i galopökningarna satsade jag. Vilket jag tycker är lite läskigt ibland för känns som man lätt tappar allt. så en blandning av den här veckans program och förra veckans program så blir det nog toppen på söndag! :)
2 bilder från förra torsdagens lektion.
Foto: Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0