2011-05-10 Moonshine

Idag gick ridningen jätte dåligt, eller alltså jag hade inget bra tålamod eftersom jag var galetjätte trött och engelska proven gick piss så jag red inte alls bra och orkade liksom inte. Får ta igen det på Fredag eller något, alla dagar kan inte vara bäst.
.
Jag jobbade också hela kvällen allt flöt på bra och jag var massa glad eftersom jag fick veta att jag ska starta Moonshine på två tävlingar!
  • Gladö tävlingen den 29/5, lektionsponnymästerskapet hoppning, L:C förklass & L:C mästerskapsklassen

  • Sundby tävlingen den 6/6, L:C och L:B !!
WIIIIIIIE Taggad tjej! :D 

Kommentarer
Postat av: sarah

shhit vad kul att du ska starta henne på sundby i lb dessutom :DDdDD

2011-05-11 @ 15:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0