2011-05-06 Moonshine

Hoppning idag då! :D
Hon var fin på fram ridningen och det kändes bra. Vi red två olika banor i dag och tränade på att ha flytet och jämnt tempo och takt. Hon hoppade också jättebra och det kändes toppen. Det ända som kändes dåligt var en gång nä jag hoppade en oxer på en meter och släppte iväg henne för mycket så hon hoppade av gigantikt och tappade allt och vi typ krachade, nej men nästan. Allt var mitt fel så jag blev rätt arg på mig själv. Men vi fortsatte och det flöt på men sen på sista hinret stannar hon, jag kände att hon inte ville hoppa men det var så konstogt för jag gjorde inte fel utan red fram till hinret bra men hon ville verkligen inte. Ändå hade vi hoppadt hinret tidigare och ja, det var rätt konstigt. Till slut fick jag över henne i alla fall men hon bjöd fortfarande inte alls fram vilket hon alltid annars för, vi nöjde oss efter några hopp och så vilade vi lite för att sedan komma på två låga hinder för att avsluta positivt. Då gick det jättebra och vi fick ett positivt avslut, vilket är väldigt viktigt! :)
Bilder kommer nog sen btw! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0