2011-04-30 Allvenska dressyr Omg2 div3, Tachino

Klass 1, L:C2 individuellt
Första klassen kändes han rätt spänd och jag kände mig lite stressad vilket inte var bästa kombinationen. Jag blev inte så nöjd med programmet eftersom han var spänd och det kändes som jag inte red så bra som hade kunnat egentligen. Men det var ju ändå bara en förklass så det var bättre att han var spänd då än nästa klass liksom!
Domaren var jääätttte hård, och vi slutade på 61% och hamnade en utanför placering. :)
-
Klass 2, L:C1 lagklass och individuellt
Den här klassen kändes mycket bättre redan från början! Han kändes mycket mer avslappnad, lugnt och gick helt ärligt fram till handen. Jag blev verkligen jättenöjd med programmet och vi slutade på 66% vilket även det var precis utanför placering, 6:e plats och det var 5 placerade.
Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0