Trevligttrevligt

Godddaag allihoppa!
Idag är en pluggdag för mig eftersom jag har massvis att göra till nästa vecka och jag har inte pluggat mycket alls den här veckan!
Så just nu sitter jag och skriver ett satiriskt tal och det är jättemegasvårt!
Jag har pluggat lite fysik och det är oxå megajättesvårt och ska väl ta tag i lite matte om en stund som oxå är jättemega svårt för tillfället!
Så eftersom allt är så svårt så sitter jag för det mesta och läser min mycket braiga bok, vampyrens märke, som är den första boken i serien House of night ^^,
Härlig dag!
Ikväll blir det dressyrträning :D

Kommentarer
Postat av: katrin

hahaha den serien läser jag också! ;)

2011-03-04 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0