Tråkigt men sant

Fick ett mail från sjöstjärnan för några dagar sen om att jag fick komma dit i sommar som stall elev, det är då en praktik vecka utan betalt men man får mat och boende och rida deras unghästar mm. vilket låter jätteroligt!
Tyvärr kommer jag inte kunna åka, då jag redan fått sommarjobb och jag jobbar den veckan jag skulle åkt till dem. Kommer heller inte kunna åka någon annan vecka då jag antagligen kommer vara tomlands större delen av tiden som är kvar på lovet efter jobbet.
Tråkigt men sant, är dock överlycklig över mitt och Jennys sommarjobb! :)
Saknar tiderna på sjöstjärnan, så många härliga minnen!



Kommentarer
Postat av: Elinore

vart ska du jobba någonstans? :)

2011-03-25 @ 15:44:51
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0