SHOPPING!!!

Idag har jag shoppa galet :D
  • Köpte mina första Converse! 700kr. De är ingen rolig färg som jag först tänkte utan det blev ett par skitsnygga gråa! färgade tänkte jag köpa i sommar utomlands där det är mycket billigare ^^,

  • Ett par balla tights från monki 200kr
  • Ett snyggt linne från H&M. 129kr
  • Ett par tights från Vero moda 100kr, dem är likadana som ett annat par jag har därifrån fast en annan färg, det var så billiga och jag tycker dem är så sköna så var tvungen att köpa det ^^,
  • En t-shirt från Gina tricot 129kr.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Amen eller hur... Jag hatar det här. Jag har ingen röst och kommer hosta genom hela talet... kul

2011-03-06 @ 17:00:47
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0