En heeelt vanlig måndag

Idag har varit en väldigt lång dag! Det var roligt att träffa alla i klassen igen har ju saknat alla i min underbara klass! Skulle dock inte tacka nej till längre lov ^^,
Gick och var nervös hela dagen för att hålla svenska talet också, usch vad läskigt det var men det gick faktiskt helt okej så hoppas på ett okej betyg! :)
Så nu har jag nästan precis ätit middag och kommit hem så nu är det dags för lite pluggande innan jag lägger mig och drömmer sött i sängen! Är riktigt trött!
Har även hunnit med ett litet besök hon tandis idag.
Måste säga att jag saknar detta lite, och så måste jag ta tag i att ta lite nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det gick ju snor bra idag gumman :D hihi. Nu e det klart iaf

2011-03-07 @ 22:29:20
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0