Dressyr + jobb

Moonshine blev det! Glad jag blev när jag fick veta det, men inte så förvånad, haha :D
Lektionen kan jag inte påstå gick bra hon var väldigt stel i höger sidan och kom inte igenom där, vänster sidan kändes mycket bättre, det var ändå första gången jag red henne dressyr så nu kan det bara bli bättre, speciellt när jag kommer rida henne 3 gånger i veckan tror inte det blir fyra då jag måste rida Tjavs någon dag också! :)
-
Jag jobbade efter ridpasset, Det flöt på bra hela kvällen och tiden gick faktiskt väldigt fort!
Nu ska jag ta mig till skolan för att ha Engelska nationella muntligt, baajsläskigt!! Shit hoppas jag får G, engelska är ett utav mina sämsta ämnen trots att jag verkligen skulle vilja vara grym i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0