Ännu mer utav ridsporten

Nu äre bestämt jag ska hyra häst! Det kommer bli en månad åt gången så jag får känna efter hur länge det kommer gå ihop med skolan men funkar det den här månaden borde det ju funka alla andra månader också. ;)
Det innebär att jag kommer rida två gånger till i veckan, antagligen kommer det bli lektion på tisdagar kl 18-19 eftersom jag även jobbar på varannan tisdag och då blir det bara en gång mer i veckan varannan vecka. Haha krångligt? ^^,
Sedan kommer jag rida ut på den jag hyr varje söndag. Vet inte än vilken ponny jag ska hyra, får veta i morgon, det blir ju antagligen Verona eller Moonshine, men jag har inte önskat någon eftersom jag känner att jag inte kan välja bort någon så jag överlåter bestämandet till Chrille och Ida ^^,
-
Ja det kommer bli väldigt mycket stall nu när jag både rider 4 gånger i veckan, tävlingarna kommer dra igång om några veckor och jag jobbar varannan tisdag, det är bara att planera väl så kommer jag få ihop det med skolan också!
Glad tjej!
Moonshine eller......
Verona. Eller någon annan vem vet man kan inte vara 100% säker ^^,

Kommentarer
Postat av: Samanta

Åh, vilken fin blogg du har! ♥

2011-03-14 @ 22:45:14
URL: http://samantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0