Anmäld!, Låt Mig Chocka Er!

Åh Amanda ringde precis och sa att jag skulle anmäla mig till första omgången i dressyr allsvenskan div 3!
Shit vad glad jag är nu, Helt GAALET taggad!
Tävlingen är den 3 April, alltså om bara 3 veckor!
Jag är anmäld till förklassen som är L:C2 och sedan lagklassen som även är individuell L:C1.
Men gissa vem jag ska ha??!?!?!?!?!?!
Ni kommer bli chockade......
Ritkigt chockade......
Vädligtväldigtväldigt chockade....
Det kommer låta så konstigt så ni inte vet vart ni ska ta vägen.....
Och jag är helt seriös!..
Jag ska haaaa..........
.......
Tjavs, Tachino, Amandas ponny(Babybus)!!!!!!!
Jag och Tjavs för rätt länge sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0