Afrika

Någon som har varit i Afrika? Vad är ett MÅSTE att göra om man är där?
Åka till Afrika vore hur roligt som helst. Där skulle jag vilja åka på ett riktigt safari alltså inte bara sitta i en bil och kolla på djuren(även fast det vore häftigt också), jag vill och se på de vilda djuren och komma lite närmare. Det skulle vara världens upplevelse! (Man måste ju drömma!)
Sen skulle jag också vilja åka till någon liten by och lära känna personerna som bor där och se hur de lever och klarar av vardagen, dem lever ju på ett HELT annat sätt än vi gör! Jagar sin egen mat, mor i små hyddor osv. Det skulle vara väldigt häftigt att få en inblick i deras liv och om byn är väldigt fattig skulle jag vilja hjälpa den på något sätt! :)
Tänk vilket äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0