2011-03-27 Programträning Tachino

Idag har jag ridit programträning på Tjavs. Jag är väldigt nöd!
Han blev lite hög i formen ibland och avbrotten är fortfarande rätt svåra men några fattningar och avbrott blev riktigt riktigt bra idag!
Han hatar även dressyrstaket och när domaren sitter nere på banan så han är väldigt spänd när man rider förbi där men mot slutet slappnade han av jättebra!
Min sits var dock inte perfekt idag, men ändå bättre än för några veckor sedan! :)
Min underbara mamma filmade också, så här är framridningsfilm, en del av programmet(Min brorsa ringde mitt under programmet och då avbröts inspelningen) och även efter programmet när jag gjorde om en del saker.
Tänkte ha någon snygg outfit men bara för att jag blev filmad och lägger ut det på bloggen så orkade jag inte! Nej men jag hade väldigt ont i ryggen så jag orkade inte byta tröja och så gick han lektion precis innan jag red så jag hann inte linda eller så. :)
Framridning. För er som inte vet så är Tjavs den vita hästen! :)
Framridning, ena galoppen.
Programmet
Efter programmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0