2011-03-24 Tachino

Jag är väldigt nöjd med dagens lektion! Känns som jag hitta honom väldigt bra idag, det går framåt hela tiden! :D
Vi övade på delar ur L:C1. Vi gjorde serpentiner med skritt övergångar och så gjorde vi galoppfattningar på en utav bågarna. Allt gick väldigt bra, det svåraste var att bryta av från galopp till trav. Det måste vi jobba på innan nästa söndag!
Vi hade även dressyr staket framme för att hästarna inte ska bli helt chockade på tävlingarna sen, Tjavs kollade lite grann men slappnade av rätt bra och på slutet var han helt avslappnad och kollade inte alls. Jätteduktig! :)
Jag jobbade hela tiden min sits som jag har tappat ganska mycket mycket på, jag hade mycket bättre sits förut men idag så bestämde jag mig för att den ska tillbaka! Så jag jobbade hela tiden med sitsen och det gav resultat jag satt skitbra måste jag säga! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0