2011-03-18 Moonshine ♥

Åh idag gick det så himla bra!
Vi övade tre olika linjer och skulle få bra flyt och verkligen rida till hindren.
I början blev hon(Moonshine) knappt stark mot hindrena, fast hon blev mer och mer taggad, å när hon drog gjorde jag halt framför hindret och så kom jag direkt på igen, då gick det bättre. På slutet Gick det bajsunderbartjätte bra, då fick vi hoppa runt 1.10m och ett hinder låg på 1.20m, Hon var så duktig!
Jag övade på min sits hela lektionen så jag verkligen kommer tillbaka mer(fast står i lätt sits) och är mjuk i handen även fast hon blir stark. Jag måste även bli lugnare när hon blir stark. Och det gick också jättebra idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0