2011-03-17 Dressyr på Tachino

Idag skulle vi haft hoppning men istället ska vi ha det någon annan vecka när vi inte behöver sitta på dressyr poniehästarna som vi ska tävla.
Nu är det bara 3 veckor kvar innan första omgången i allsvenskan och vi sitter ju inte på våra vanliga hästar så vi måste verkligen träna och hitta knapparna så mycket vi kan.
Jag känner att det går bättre och bättre på Tjavs nu, tror jag börja hitta honom mer och mer, tappar lite ibland men han gick bra stor del av lektionen också! :)
Jag måste verkligen ta tag i min sits den har blivit sämre tror jag har tappat lite muskler så jag måste ta tag i träningen utanför ridningen så jag orkar hela tiden!
Vi övade lite programdelar ur L:C1 eftersom vi inte har ridit det förut, eller det var åtminstone väldigt länge sedan.
På söndag ska vi ha programträning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0