Sometimes you have to be your own hero

.
Min kväll har varit kaos!
Först red jag Moonshine och de gick inte alls bra. Hon var trött och det mesta kändes mest jobbigt och irriterande tyvärr.
Efter det jobbade jag hela kvällen, och ungefär allt gick fel! Släppte ut hästar som skulle vara inne på natten och massa annat. Det var väldigt jobbigt och jag var jätte arg ^^. Till slut fick jag ihop allt i alla fall och jag kom inte hem alltför sent.
Nu har jag precis hunnit duscha och ska gå och lägga mig och läsa min braaiga bok!
I morgon ska jag åka och bada med några av mina finaste brudar och bara njuta av livet hela dagen!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: tack! :'D

2011-06-07 @ 23:39:25
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0