Update.

Heej!
Länge sen jag uppdaterade nu, men jag orkar inte tänka på bloggen just nu!
Jag har det grymt här på Hvar och gör absolut ingenting.
Hemlängtan har börjat komma nu, längtar stört mycket efter hästarna, Sally och vännerna! En vecka kvar sen hälsar jag på Sverige i 4 dagar för att sen dra till Hollywood på Äventyr.
Under de fyra dagarna ska jag njuta som f*n!! Verkligen göra något varje sekund är planen!
Idag ligger en båt i hamnen som har helikopterplatta och grejer ska försöka fota så ni får se sen, det är fett tufft faktiskt!
Tänk att ha en helikopter som "leksak".
Ha de bra allihoppa!!!!
Miss u.


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Åh tack gumman ! :) Den 14 Aug är den :) Kan du då ? :) <3

2011-07-22 @ 10:52:17
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: kikki

åhh, ska du till Hollywood? Fan vad coolt!!! Btw, nu har jag länkat din blogg på min startsida :D :D

2011-07-24 @ 20:48:40
URL: http://aboutkikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0