RUBRIK

Jag har haft en toppen dag hoppas ni också har haft det!
När jag var ute och gick med min lilla prinssesa träffade jag Andreas som skulle ut och springa, hans planer blev ändrade direkt, så lilla jag fick trevligt sällskaaap!
Ikväll har jag träffat Tindra och Robert! Vi såg på Paranormal activity 2 bland annat och den var så jäääkla läskig! Blir ju inte bättre när Robert älskar livet och skräms precis när det är fett läskigt i filmen..........
Efter det tänkte vi se en rolig film... det var den mest onödigste och dåligaste filmen jag har sett i hela mitt liv. Vi förstod ingenting, hur kan man ens vilja lägga pegar på att göra en så dålig film?! Jaja det var en upplevelse det med.
HAHA
PussOchGodnatt !
två otroligt gamla vackra bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0