Visste ni att......

Hmmmmm.... trots mitt dåliga humör tänkte jag skriva något roligt inlägg, men om vad liksom?!?!?! ^^,
Typ hur mycket jag hatar en viss lärare i min skola? NEJ! :D
-
Visste ni att:
- En ankas kvackande ekar inte, och ingen har en aning om varför!
- Folk i allmänhet är oftast räddade för spindlar än döden!!
- En krokodil kan inte sticka ut tungan.
- Elefanter är det ända djuret som inte kan hoppa
- Det är fysiskt omöjligt att slicka sin egen armbåge. Du var tvungen att testa nu right? ;)
- Sofie Kjellver hatar att plugga datakunskap så hon skriver otroligt konstig fakta i stället, just nu!!!!!! Men nu måste hon fortsätta plugga..tyvärr....
.
Hoppas ni får nytta av den intressanta faktan genom livet!!!!! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0