Verona Zamira

Åh, idag fick jag rida min allra finaste dressyr pärla igen efter att inte ha ridit henne sen början av jullovet!
Hon var lite stel och så där, vissa stunder var hon skitfin och andra...siktade hennes huvud ungefär mot stjärnorna och vi tappade allt, men jag försökte korrigera fort och vi kom tillbaka rätt snabbt.
Så jag är väldigt nöjd med tanke på att det var några veckor sen jag red min pärla. ♥
-
Btw min mobil hatar mig för tillfället så jag har en gammal mobil just nu, skitkul att kolla på gamla bilder som jag tog för flera år sedan!! Haha! :D Tänkte försöka få in dem i datan men jag är inte så himla teknisk av mig så lyckas inte riktigt, tyvärr...... Men det jag tänkte säga var att jag hittade bilder på Verona, när hon precis kom till Gladö snacka, och hon är den ända hästen på bild i hela telefonen, snacka om kärlek vid första ögonkastet (A)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0