Rubrik!!!!!

Igår var jag och mamma kollade på tapeter igen, det finns så mycket så man blir nästan galen! Men det är jätteroligt att kolla iaf, bara att vi har beslutsångest!
Sen Har jag rensat min garderob, galet vad mycket kläder jag har som man glömmer bort, haha! nu har jag iaf rensat bort lite som ska ges bort till folk som behöver dem :)
-
Idag ska jag träfa min underbara vän Malin, har inte träffat henne på asa länge, inte helt okej! Vi har inga planer alls men det blir mysigt hur som helst!
-
Har inte så mycket roligt att skriva just nu så ah jag blir lite galen på det, men nu måste jag gåååå!

Kommentarer
Postat av: Emma & Elsas Hästblogg

Vad vill du ha för tapeter? :D Själv har jag bara målat i mitt rum.

2011-01-09 @ 14:15:51
URL: http://emmaelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0