Träning!!

Idag hade vi ett riktigt jobbigt fyspass på idrotten, tycker det är skitbra på våra idrottslektioner för vi gör nästan alltid riktiga träningspass så man är helt slut efter! Det är svårt att hitta tid för träning i vardagen men då får man i alla fall träning i skolan 2 dagar i veckan!
De ska även starta elevfriskvård nu, så på måndag ska jag och Emelie och jag vet inte om vi blir fler? Gå på ett boxningspass, tror jag det var, och det är gratis! Istället för att betala tusentals kronor för ett gymkort kan man träna roliga träningar i skolan, Sofie gillar starkt! ^^,
Ska även köpa ett gymkort så jag får tillgång till skolans gym, så på fredag ska vi träna där!
-
Känns asum! Har verkligen bestämt mig att börja träna ordentligt nu! :D
Sofie ska bli Fit For Fight ^^,

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag ska nog också börja med att gå elevfriskvård! :D

2011-01-25 @ 21:15:36
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0