Ponnycup dressyr 16/1-2010

Igår var det borta match på botkyrka. Vi förlorade men det var rätt jämnt vilket kändes bra.
Jag red en D-ponny som heter Mr Bean, han var roligt men speciell. Han orkade inte riktigt jobba med bakbenen och blev mest arg är man petade till honom så han skulle börja jobba. Men det kändes okej genom programmet man kan ju inte ha så jättehöga förväntningar när man sitter på en häst för första gången.
Vi fick 63.21%, väldigt nöjd med de poängen :)
Jag kommer antagligen lägga upp en film så fort jag får den! :)
Här är i alla fall en liten bild på sötnosen :)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hallå där! Du har tidigare svarat på "Dagens fråga" på min blogg - Jag hoppas du fortsätter att titta in på The Edge till och från.



Självklart finns det en ny fråga att besvara!



Ha en toppendag!

2011-01-18 @ 10:02:19
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0