Let the sound of my heart bring out.

Ett par Baggy jeans från H&M, en svart BH, ett par spring byxor, ett par svarta hängslen.
Jag la även undan ett par turkosa skidbyxor, jag älskar dem och dem kostar 1000 kr inte så farligt men dem är i storlek 34 och jag tycker det låter skit litet så jag kan inte riktigt acceptera det även fast dem passade as bra men antagligen åker jag och köper dem i morgon haha ^^, Annars ska mamma kolla i stan på måndag efter storlek 36 som jag tycker låter bättre ^^, Tönt jag är men jaja. :D
-
Nu är det så att jag sitter och gör en skittråkig svenska uppsats och jag har ingen aning vad jag ska skriva! Damp på det men antar att jag borde fortsätta. Hare Gött! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

As snygga jeans!!! XD

2011-01-23 @ 13:09:12
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0