Hoppkurs dag 2, 6/1 2011

Idag var andra och sista dagen på hoppkursen! Morgan hämtade upp mig kvart över 7 i morse! PIGG TJJEEEJ!
-
Första passet
Vi red första passet mellan 8-9 på morgonen vi hoppade och gjorde mycket lydnadsövningar genom att göra volt efter att ha hoppat ett hinder, och sånt.
Det gick toppen och det var super roligt och hon började verkligen lyssna på mig och tänkte framåt utan att börja dra och bli stark.
Andra passet
Vi red mellan ungefär 11.20-12.20.
Vi hoppade olika små banor och skulle mest få flyt och se resultat efter de tre lektionerna innan som vi haft under kursen.
det gick så himla bra, ååh kommer leva på det i en evighet, haha!
Hon väntade på mig hela tiden och tänkte hela tiden framåt och bakbenen var igång, och hon hoppade skit fint! :D
På slutet hoppade jag och Moonshine en bana på runt 1 m - 1.10, vi bara flög, wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0