Hoppkurs dag 1, 5/1 2011

Idag var det hoppkurs, asum!
Några av oss var dock lite irriterade över en grej men not any more! ^^,
.
Pass 1
Jag ska ha Moonshine de här två dagarna, vilket jag redan visste då jag skrittade henne fram tills hopkursen och igår joggade jag ju henne för att hon skulle komma igång till kursen.
Jag red me dgraman första passet för att jag skulle få lite hjälp med att få ihop henne, jag fick ihop henne rätt bra men det kändes mest jobbigt och spänt med gramanen, så fort jag längde ut den så blev hon mycket mera avslappnad och ajg kände mest att den var i vägen och att jag skulle haft en bättre känsla utan den, men jaja nu vet jag det!
Vi hade markarbete och gjorde flera olika bra lydnadsövningar, skit bra att göra på Moonshine då hon gärna blir väldigt stark!
Det kändes bra, då det gav resultat, hn började verkligen lyssna och inte dra iväg alls tills slut! :)
-
Pass 2
Nu hade vi hoppning och gjorde roliga övningar, jag är väldigt trött så orkar inte rita dem kanske orkar i morgon eller så gör jag det inte!
Det gick iaf superbra!! Åh vad nöjd jag är! Vissa saker gick lite sämre men det mesta gick jättebra! :)
Hon drog iaf inte iväg, dock tappade hon lite bakben ibland, men det tar vi igen i morgon ;)
-
I morgon är en fullspäckad dag!
Morgan plockar upp mig 07.15 för att vi har flyttat fram hoppkursen till morgonen då vi har stockholms cup match vid halv 2 borta i botkyrka!
Så vi rider mellan 8-9 och sedan mellan 11-12 för att sedan åka till botkyrka och ha match! :)
Berättar hur det gick med allt i morgon, ska föröska komma ihåg kameran så vi kan filma! :)
"Lånade" den här bilden av Lovina, bommarna högst upp, alltså dem på kortsidan högst upp på bilden är inga hinder utan upphöjda bommar :)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: aa så jävla snygga! :D

2011-01-05 @ 21:32:26
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: den är fett bra ifall man vill ha hjälp och hitta en frisyr :D

2011-01-06 @ 15:59:53
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0