Mitt 2010!

Året Började med hoppkurs, Alltid lika roligt!
Åre med Annelie och hennes familj, det var hur grymt som helst! Bästaste bäverbröder!
Tävlingarna drog igång! Och fyllde helgerna!
Virginias första lokala!
Både min och Veronas försa dressyr lokala!
Turald
Antagligen min och Barbies sista tävling tillsammas, det var en underbar dag! Allt gick perfekt!
Ångesten över gymnasieval och att lämna klassen var inte liten!
Men vännerna gjorde allt så mycket lättare!
Balen, en kväll jag aldrig ska glömma!

Nina och Sofie vilse i skogen påväg till ponny SM, hahahahahha! (viktig händelse xD)

Göteborg, gjorde min sommar helt perfekt.
Hälsade på Julia  nästan en vecka, och vi var med Lovisa på Liseberg en hel dag!

Hvar, vi fick besök av de bästa grannarna och sen kom Emelie och hennes familj dit! :D




Gymnasiet började och jag hamnade i världens underbaraste klass!



Der har hänt galet mycket 2010 här var en liten del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0