wooooop woooooop

Hej sofies blogg :) kul med gästblogg, jag är rätt bra på att blogga egentligen dock är jag lite ringrostig.
Sitter nu och väntar på att fukkkking fysik bajs lektionen ska börja, med världens bästa lärare. Han är jättebra på att förklara så jag känner mig inte alls dålig på fysik längre, elllllllllleeeeeeerrrrrrrrr är det såååå? Ingen som vet, eller aa några, men annars ingen, osv osv.
By vägen så borde AIK skaffa sig en egen arena och inte sno Hammarbys, men nog ingen som bryr sig som läser den här bloggen då jag antar att alla som läser Sofies blogg är hästmänniskor, iof slöseri på pengar med hästar, dom ska ju bara ha rysk kaviar och saffran osv osv, MORÖTTER ska dom också ha, hästjävlar. tjohoooo
Andreas(Mike Tompkins) signar ut, slut!


En av låtarna jag har gjort, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skön grabb, han är riktigt bra!

2011-02-25 @ 13:38:53
Postat av: elinore

fan va bra han äääääääääär!

2011-02-25 @ 13:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0