skönt med lov?

Ska snart åka till stallet tänka bara skriva ett litet inlägg först.
Måste säga att jag hatar när man ska få lov om någon dag och man inser hur mycket man kommer behöva plugga under lovet! Fan vad arg man blir!
-
Ska tydligen hålla svenska tal på måndagen efterlovet, på omprovs tid då hon hade flyttat fram/tillbaka talet till idag fast vi skulle göra det vecka 11. Läraren sa ingenting till oss inte ens att vi skulle ha det idag utan skrev de endast på ett litet schema på fronter, som hon tror man kollar på varje dag?. Hur arg blir Sofie då??!?!?!?!?!?! GALEN.
Sen har jag även Engelska tal direkt efter lovet någon dag.
Fysikprov, och eftersom vi har den sämsta läraren i världshistorien fattar jag INGENTING.
Jag ska göra datakunskapsprov på onsdagen.
Måste plugga matte då vi går galet fort fram och jag inte fattar för vi har samma lärare som i fysiken.
Hmmmm... Borde jag se fram emot lovet?
-
Förlåt att jag klagar men behövde dela med mig av min ilska (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0