Fredagshoppningen som måste skrivas i Gladös historia ;) 11/2 2011

Så galetjäklaamazingawesomeunderbartbäst lektion vi hade idag!
Tror aldrig jag har garvat så mycket under en ridlektion, jag nästan grät!
Vi red barbacka och höll typ inte i tygeln på hela lektionen förutom när vi behövde styra mot hindren.
Moonshine tyckte livet var helt underbart och sprang i typ 180, fast jag hade ändå helt okej kontroll men ah! ^^,
Nina flög två gånger men Maja tog priset!
Det går inte riktigt att förklara i text, haha man måste ha sett det! Men hon hoppade ett hinder och efter stannade Irma och vände inåt maja flög och där mitt framför hennes ansikte var det en......BAJSHÖG!!!!! Ja hon typ faceplantade fast fick dock inget bajs i ansiktet men det var så roligt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Åh underbara Maja du vet att jag älskar dej, du är historisk ;) ^^,
-
Det gick i alla fall jättebra och det är verkligen bra sits träning och balans! Hästarna tycker det är hur roligt som helst och man behöver sånna lektioner ibland! :D

Kommentarer
Postat av: Majamagic

hahahaha, det var en hej dundrans rolig lektions som vi hade!! fin fin avramling. Ska man så ska man! Och jag ramlar alltid av i klass!!



puss, älskar dig tjejen!!

2011-02-12 @ 10:03:42
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

SV: åh tack så mycket :D :D gulliga bilder :D

2011-02-13 @ 18:55:52
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Kung Evve

haha fyfan vad roligt!

2011-02-14 @ 21:03:09
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0