Let Me Take You There.

Jag gillar den här dagen ^^,
Allt har än så länge gått perfekt.
Först i morse höll jag, Emelie och Julia lektion, hela lektionen flöt på och ja var ovanligt onervös, är jättenöjd oavsett betyget vi får! :)
Sen fick jag och Cissi beröm från Anna då hon tyckte vi var väldigt aktiva och så under lektionerna!
Efter det hade jag datakunskaps prov det kändes bajs dåligt tills.......jag fick 88% rätt! Lycka och lättnad alltså! mitt mål är att få över 75 % på varje datakunskaps prov.
Sen nu har jag pluggat ett tag och så ringde P och gjorde mig lycklig dock så svara inte min bästa vän, Jenny Bejedal, i telefonen för tillfället så jag får inte dela min lycka med den jag behöver göra det med haha! Så Jenny dags att pick up de phone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0