Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Oj jag tycker det är så svårt att beskriva det! :)
Men jag älskar killar med fina ögon som man bara kan sjunka in i, bra klädstil är ett STORT plus. Jag gillar typ "jibbar" stil men även "vanlig" stil, haha har så svårt att förklara, men snygga kläder i alla fall!
Sen faller jag för killar som är väldigt rara och bryr sig, de får inte vara för beskyddande dock! Jag brukar oxå tycka om, ibland, när killar har lite lockigt hår typ.
Men jaa nu har ni fått en liten inblick i vad jag tycker om för killar hoppas jag ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, lockigt hår vet vi nog :P

2011-02-09 @ 12:11:48
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0