Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

OJ, ska jag lyckas skriva om det här nu också, jag har hur mycket mål och drömmar som helst!
-
  • Jag ska någon gång äga en häst, jag vill ha en hästgård typ, alltså den behöver inte vara stor men så man har hästarna nära sig hela tiden! ^^,
  • Jag har höga krav på mig själv så ett av mina mål är även att jag ska utbilda mig till något som tjänar riktigt bra, advokat eller jag har ingen aning men något roligt och spännande iaf!
  • Jag vill ha råd att åka utomlands när jag vill och göra livet till ett riktigt härligt äventyr! :D
  • Någon gång, kanske direkt efter gymnasiet vill jag plugga utomlands eller plugga någon hästutbildning ^^,
  • Sen ska jag hoppa bungy jump någon gång också! Och jag skulle vilja hoppa fallskärm också! Fett Awesome att ha gjort det lixxom! :D
  • Sen har jag en önskning också, men haha kan inte berätta om den för då blir det säkert inte av bara därför :D Ni får veta om det blir av seeeeeeen! :D
Det var lite av mina mål och sådant i livet ;D
pösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0