Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Oj vad svårt!!
Jag har ingen riktig favorit årstid faktiskt.
Jag älskar sommaren, då man har lov och är helt fri från allt! Man kan umgås med vänner varje dag, sova hur länge man vill, åka till kroatien och bara komma bort från allt!
.
Jag tycker om hösten, inte älskar men jag tycker det är så himla fint med lövens färger och man börjar kunna tända ljus på kvällarna för det är mörkt och sådär, dock känns det som det alltid är skitmycket plugg under hösten!
.
Vintern, hur underbar årstid som helst, jag älskar snön, Sally älskar snön och det är så himla mysigt med vinter! Skidor får man inte glömma, denna vintern har det inte alls blivit mycket skidor för mig ttråkigt. men jag älskar att göra det iaf!
Det dåliga är SL!
.
Våren, Jag fyller år, det blir varmare och ljusare hela tiden, man är trött på vintern och sommarlovet närmar sig hela tiden, underbart!
Sommar = Frihet
Skidåkning
Höstmys
Vår,tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0