Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Åh, finns så många olika sätt att ha bröllop på och alla känns underbara ;)
Jag skulle vilja ha ett speciellt bröllop, inte i någon kyrka.
Ett drömbröllop för mig skulle nog vara vid havet, något fint hav med helt klart vatten. Hm... skulle det inte vara häftigt att Galoppera på stranden efteråt? Jag tror det skulle göra mig hur lycklig som helst att liksom vara med den man älskar samtidigt som man är vid havet och på en häst, allt jag älskar i ett liksom ;)
Tänk då att också vara bortrest ett tag på värsta äventyrsresan där man kan dyka, åka på safari åka massa bergochdalbanor i ett äventyrsland bara sola och bada och njuta av livet! Hur häftigt skulle inte det vara? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0