Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

  1. Jag är hästnörd, om någon har lyckats missa det! ^^
  2. Jag älskar att läsa.
  3. Jag tycker det är skitroligt med inredning och grejer.
  4. Jag är Väldigt målmedveten.
  5. Mina vänner kan jag inte leva utan :)
  6. Jag älskar min klass!
  7. Jag håller på att spara pengar till en viss sak för tillfället och hoppas mer än någonting annat att det kommer hända! (kan dock inte berätta vad det handlar om).
  8. Hvar(kroatien) är min favoritplats. Jag älskar att ligga på min favoritstrand och bada och sola hela dagarna och på kvällarna gå runt i den lilla staden jag känner helt utantill.
  9. Havet är bland det häftigaste jag vet. Det är så vackert och speciellt fridykning inspirerar mig galet mycket.(Kolla bara på filmen "I det stora blå" så kommer ni förstå mig)
  10. Jag och min bästa vän träffades för snart 11 år sedan, jag satt på ruchkanan och Jenny gick förbi, jag frågade om vi skulle leka och sådär sen var vi bästa vänner(kommer ihåg dagen i detalj). Inget kan skilja oss åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0