Blue

TJAAO!
Jag har haft en super mysig helg i fredags sov Jenny över och i natt med, mamma hade också 2 kompisar här igår och vi kollade på melodifestivalen, flera av låtarna var bra bra tyckte vi! ^^,
-
Hade en jättemysig dröm inatt också! Jag var i Brasilien och dök och det var hur häftigt som helst under vattnet! Älska drömmar under vatten ^^,
-
Idag är det ponny cup match i dressyr hemma som gäller! Har inga höga förväntningar på mig och Verona då vi är i en liten svacka just nu, som förra vintern också, men jag ska försöka rida helt ASM såklart!
.
Nu ska jag försöka plugga lite, ni kan få njuta av min veckoplanering:
  • Måndag: Svenska debatt
  • Tisdag: -
  • Onsdag: Hålla lektion, Datakunskap prov
  • Torsdag: Psykologi prov, rida
  • Fredag: Rida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0