6/2 ponnycup dressyr hemma

Idag hade vi hemma match, jag var i stallet vid halv 2 och myste och fixade älsklingen fram tills klockan 4 då det var dags att börja rida fram.
Jag red fram kort och kändes fin förutom den sista minuten ungefär så jag bestämde mig för att  skritta tills jag fick starta.
Programmet gick, inte bra, men det gick ändå bra för att vara i den fasen Verona är i nu, hon tappar mycket muskler under vintern och så då hon är väldigt känslig för kylan. Första uppridningen blev kaos och även precis innan halten i programmet, annars gick det okej och gjorde det jag sa åt henne att göra och galoppen och ökningen gick rätt bra. Jag är nöjd med min lilla pärla även fast det verkligen inte var det bästa vi gjort.
Vi slutade på 63.5% och vi vann med ungefär 40 poäng mot borta laget som var Botkyrka. :)
Bilder kommer eventuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0