Kaos.

Hello!
Det var länge sen, har inte orkat uppdatera. Jag skrev ett inlägg för några dagar sen men glömde tydligen publicera, haha jag är duktig! Men jag tänkte publicera det nu i allafall. :) så från ett ämne till ett annat här är det.
Jag tror ingen missade stormen, hoppas inget gick sönder hos er!
Min brorsas bil har fått feta bucklorna för vårt utebord och stolar flög på den...
Nog om det!;) jag har börjat övningsköra och det är galet roligt! Jag kan växla och starta i uppförsbacke, måste bara träna så att bilen inte hinner backa något alls.
Vi har inte hade ingen ström under och efter stormen, så vi smet hem till Amanda och Marie och umgicks med dem för dem har ström i sitt hem^^


Kommentarer
Postat av: Annelie

SV: jaha du har läst dom? Alla tre? Läser dem på engelska för det är skojjigare haha XP har precis börjat bara :P

2011-12-29 @ 17:18:33
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0