Tar livet som det kommer!

Mina planer blev inte riktigt som jag tänkt mig utan min kväll blev lite fullproppad, haha!
Först gick jag en promenad med Tindra, sen sprang jag in till grannarna och de ville ju höra om LA så jag berättade lite sen insåg jag att jag måste hinna plugga matte också....... men efter 5 minuters pluggande ringer Karro och vill ta en promenad och såklart följer jag med!
Så nu har jag inte hunnit lägga in några bilder i datan och heller inte skrivit några hollywood inlägg men förösker hinna det i morgon eller så!
Pusshejleverpastej.
Kan ju i alla fall bjuda på två otroligt tuffa bilder från Hollywood. Jag, Jenny och våra små coola vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0