Six flags vs Universal studios

.
vs
Six flags var ett gryyyymt roligt ställe. Där fanns det galna bergochdalbanor, många bergochdalbanor, konstiga, mindre läskiga, äckligt läskiga. Ja det fanns allt! Man behöver mer än en dag för att hinna med allt för att det var jättemycket köer och det finns så otroligt mycket!
Universal studios har inte lika mycket bergochdalbanor alls. De har några stycken, inte galna utan det är mer en härlig upplevelse med coola effekter och sånt. Det är jättemysigt där och det är verkligen häftigt hur man kan göra så tuffa effekter och så. Jättevärt att gå dit!
Eftersom jag är ganska galen och älskar crazy things så gillade jag helt klart six flags mer. De hade bergochdalbanor som verkligen tänjde på gränserna och sånt älskar jag!
Dock är universal en häftig upplevelse men man behöver inte besöka de många gånger för att börja tröttna(enligt mig). Men helt klart fett värt! Dock är det mycket dyrare än six flags!

Kommentarer
Postat av: Julia

AAHHHH!! Jag vill också dit juh!! :o <3

2011-08-26 @ 14:04:36
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0