Hemmmaaaaaaa!!!!!!!

Tjaa!
Jag är hur glad som helst för nu ar vi hemma igen efter vårat härliga äventyr!
trots att vi har haft hur roligt som helst så saknar man Sverige skiita mycket.
Vi har tagit hur mycket bilder som helst så jag kommer visa några i taget liksom.
Är det något speciellt ni vill veta om resan så kom med förslag vad jag kan blogga om!! Skulle bli jätte glad för lite inspiration!

Jag är ju 9 timmar annorlunda i tiden så måste hålla mig vaken hela dagen, det ska nog gå bra för har en del att göra.
Packa upp.
Rensa min garderob, ut med det gamla in med det nya!
Mysa med Sally
Berätta allt för saknade mammi
Ge bror presenter.
blogga?
Träffa mina fina vänner från stallet som jag inte träffat på en evighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0