Fredagshoppning 2011-26-08

.
Go'kväll!
Har inte varit hemma på hela dagen så uppdateringen var inte på topp. Sorry!
Idag hoppade vi lite och gjorde ganska roliga lydnadsövningar. Det gick bra men var en väldigt annorlunda lektion för mig. Annorlunda men rolig.
Och varför var den annorlunda?!
Jo för att Jag har ridit Moonshine varenda fredagslektion i ett år, utan undantag. Men idag red jag.....



Virginia!
Jag red ju henne väldigt mycket när hon kom till Gladö och jag har även startat några tävlingar på henne. Men jag slutade rida henne efter ett tag och började rida Atlanta och efter Atlanta började jag rida Moonshine konstant.
Men det är kul att rida lite andra hästar ibland men jag saknade Moonshine direkt. Min finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0