adventure.

Heej!
Jenny star i duschen for tillfallet sa jag passar pa att slanga in ett inlagg.
Idag var vi pa Universal studios, vi har haft jatte roligt!(Har dock fett ont i knana efter att ha statt och gatt hela dagen).
 Efterat hittade vi en jatte bra affar som vi shoppade en del i sa det hann bli morkt innan vi kom till taget hem.
Tva ensamma tjejer pa kvallen pa USAs gator = laskigt och mycket skumma typer.
sa den tagresan blev ett litet aventyr som var bade intressant(?) och laskigt.
Vi kom i alla fall hem hela och nu ska vi val packa lite om vi orkar och sedan ska val Jenny bli lika crazy som vanligt och halla mig uppe i en evighet for att hon inte vagar vara vaken ensam.
Om jag inte hinner skriva nagot mer inlagg sa lovar jag att blogga sa fort jag kommer hem igen pa torsdag, ska forsoka fixa massa rolig uppdatering da. USA resan, ridningen och annat roligt! (:
puss och kram skumbanan.


Kommentarer
Postat av: kikki

SV: Näe, det låter inte så bra x) Men. Det låter kanske värre än vad det e, haha! var så jäkla arg just i stunden.



Hoppas du har (och har haft) det jättekul i USA. Vi syns ju snart!! Skolan börjar om mindre än en vecka D:

2011-08-17 @ 10:57:07
URL: http://aboutkikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0