2011-19-08 Fredagshoppning!

.
Åh, jag är så himla glad nu.
Fick träffa min underbara vänner, fick träffa Moonshine och så fick jag rida henne!
Vi hade en studs längs en långsida och mest tränade på sitsen.
Moonshine kändes jättebra i både skritten och traven och i ena galoppen, så det var jätteroligt. När vi hoppade blev hon fett taggad så söt.
Den här bilden lägger jag endast upp för att visa hur schabraket passa på henne. Ignonera min handställning jag leder precis och den är suddig x) jaja visst är det fint på henne ?? :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Chabraket var jättejätte fiint!

Det passade på Moonshine!!Puss

2011-08-20 @ 11:41:44
URL: http://ridskoleryttaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0