2011-08-29 Afrodite

Ikväll övade vi på galoppfattningar vilket alltid är jättebra övning! både för ryttare och hästen tycker jag. Man får träna på att verkligen sitta kvar i sadeln i fattningen och få in tajmingen. Man kan fortsätta nöta hur länge som helst.
Afrodite kändes helt okej idag, ibland blir det väldigt svårt och ibland flyter det på bra.
Vissa galoppfattningar blev jättebra medans ibland blev det bara stressigt.
Det är svårt att lära sig en häst på så kort tid och verkligen hitta känslan. Men vi gör det bästa av situationen!
Några bilder från lektionen kan jag bjuda på!
Måste sträcka på mig! Ibland glömmer jag bort magmusklerna. Inte bra.
Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hade du sporrar ? :) hon kanske inte blir lika sytessad av de efter sommarn ifs :) kul att de gick helt okej, vi kommer äga den 11e :)<3

2011-08-29 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0