Hade inget bättre för mig! ^^

Namn: Sofie Alexandra Kjellver
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Naturlig
Längd: ca 165
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brunett,!
Är du kär i någon: naeh
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland, ja,  fast jag trivs i vår fina lägenhet.
Tänker du på självmord: Varför slösa bort ett så galet häftigt äventyr som livet?
Röker du: rökning dödar så, nej tack!
Vilket shampoo använder du: tresemmé
Vilken parfym använder du: Ralph Lauren "my chemical romance" och björn borg

Vad är du rädd för: mörkrädd utomhus på kvällen
Gillar du att tvätta: Jag vet inte ens hur man sätter på en tvättmaskin, ^^, 
Gillar du Berg-och-Dalbana: ÄLSKAA!

senaste:
Film du hyrde: Ingen aning!
Film du köpte: Inngen aning

Låten du lyssnade på: någon på tv:n
Låten du hade på hjärnan: hmm....
Personen du ringde: mor min ^^,
Tv program du tittade på: Talang
Personen du tänkte på: ehm jag vet inte riktigt, men precis nu tänkte jag på att jag vill köpa häst, haha! (ingen ovanlig tanke direkt)

antal
Gånger du varit kär: På riktigt, kanske 1 gång
Gånger ditt hjärta brustit: Börjar tröttna på att få hjärtat krossat
Hjärtan brustit på grund av dig: Inte allt för många hoppas jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 gång x) 
Ärr du har på kroppen: jag har bättre sysselsättning än att räkna ärr!

senaste
Bok du läste: Svart ängel (del 4 i House of night)

Personen du fick mail av: Blogg.se och min samhälle lärare
Personen du fick brev av: Ingen aning
Personen du fick sms av: Jenny :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Någon dag förra veckan tror jag.
Saken du köpte: Schabrak & lindor.
Vad har du gjort idag: vaknat, kollat på 2 avsnitt i ponnyakuten
Var det kul: Mycket skönt att bara slappa!


Hur tidigt stiger du upp: runt 6 halv 7 oftast på vardagarna
Gillar du att slåss: NEJ :O 
Vad ska du göra idag: Har ridit Moonshine, städat, ska duscha och plugga och kanske springa!
Är du seriös: Ibland, ibland inte
Vad är du allergisk mot: Falska personer
Var har du ont: typ ingenstans just nu :)
Använder du hårspray: Yes
Kan du stå på händer: ABSOLUT!
Favorit serie: Det ända jag följer är Ponnyakuten, haha!

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström tror jag
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars,
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: OM jag gör!
Är du glad nu: Jadå ^^
Var du glad igår: Mycket! ^^
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Typ, nästan :) 
Kan du sjunga: NJAAAAAE :(
Mer värt än guld: Vänner
Spaghetti eller makaroner: Olika till olika saker :)
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zeeland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0