Önskelista 2011

Jag fyller år om typ 20 dagar så tänkte skriva min önskelista!
  • Häst (Det måste alltid stå på önskelistan ;))
  • USA-resa
  • Kingsland tröja
  • Marinblå pikeur ridbyxor
  • Schabrak
  • Lindor
  • Kamera objektiv
  • Mascara
  • Sommarkläder
Sedan har jag inte kommit på mer att önska mig! Tro inte att jag kommer få allt det för att jag önskar mig, det är bara det att jag älskar att ha långa önskelistor därför skriver jag upp allt jag skulle vilja ha någon gång.! Förslag på vad jag kan önska mig mer?! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Pengar är ju alltid bra att önska sig :P eller typ present kort på en affär du beukar handla på. Bio biljetter kanske :)

2011-04-09 @ 10:53:53
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0